2013. február 25., hétfő

Megismerni és beleszeretni


Prológus

A nevem Isabella Swan, de a Bellát jobban szeretem. 17 éves vagyok. A szüleimet 7-évesen vesztettem el.
Mindenki úgy tudja,hogy csak sima autóbaleset volt.De nem az volt, hanem egy vámpírtámadás áldozatai voltak.
Tudom, mivel engem is megharapott egy. De valami csoda folytán nem lettem teljesen vámpír,csak félvér.Ez annyit jelent, hogy félig vámpír vagyok félig angyal. Mint később kiderült,édesanyám egy angyal volt, miközben az apám ember volt. 
Egyedül csak én tudok arról,hogy mi vagyok valójában. Gregnek nem mondtam,el nehogy veszélybe kerüljön. Mivel aki engem megtámadott és a szüleimet még mindig életben van valahol.
 De megfogadtam, hogyha megtalálom, megölöm. Most Forks-ba költözünk.Mivel teljesen elegem lett New York-ból! Greg, megkapott egy orvosi állást Forks-ban ezért oda megyünk.
De érzem hogy itt valami nagy változás lesz, ami teljesen megfogja változtatni mindkettőnk életét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése