2013. február 25., hétfő

Megismerni és belszeretni


1.      fejezet

A költözés

-Bells drágám, ideje lenne lejönnöd mert mindjárt jönnek a költöztetők, a cuccokért!-kiabált be az ajtómon Greg bácsi. 

Még jó, hogy időben elpakoltam mindent .Mert már vagy 3 órája készen állok, egy új élet kezdéshez. Még egyszer körbenéztem a szobámban,hogy mindent elraktam-e, és lefele sétáltam a lépcsőn. Greg bácsi éppen, magyarázta a szállítóknak, hogy mit rakjanak fel elsőnek a kocsira.

-Már itt is vagyok.Mehetünk.

Amint felpakoltak a szállítók, mi is beszálltunk a kocsiba. Mivel én még nem tudom,hogy hol fogunk lakni,ezért most a bácsikám kocsijával mentünk előre,utánunk meg a szállítók.Mikor odaértünk, egyből kiugortam a kocsiból, és már szaladtam is be a nagy házba. Eszméletlen, hogy ez az új otthonunk.

-Greg ez most komoly? Komolyan itt fogunk lakni?-kérdeztem csodálkozva.

-Igen Bells, ez komoly. Mivel amik voltak eladó házak, azok nem igazán tetszettek, de úgy gondoltam,hogy ez megteszi. Amint látom, neked is nagyon tetszik.-mondta nevetve. 

Két emeletes a ház,  nagy tágas nappali, berendezett bútorokkal, nagy konyha, egy dolgozó szoba.Egy nagy medence a kertben,azt hiszem ennek a medencének nagy hasznát fogom majd venni.Majd vissza sétáltam a nappaliba, ahol Greg várt engem nagy mosollyal az arcán.

-Menj fel az emeletre és válasz magadnak egy szobát.

-Rendben.Azt hiszem már tudom is melyik lesz az enyém.

-Igen?-kérdezte nevetve.-na és melyik?

-Az amelyikből egy erkély nyílik.Az lesz az én szobám.

-Akkor azt hiszem ez jó ötlet volt, hogy ezt vettem meg.-mondta.
Majd felsétáltam az újdonsült szobámba, ami tágas,barátságos és világos volt, mivel az egyik oldala a szobának üvegfalból áll a másik oldala pedig kék színű..Ehhez a szobához külön fürdőszoba és gardrób is tartozott.Az érkezésünk után meg is érkeztek a holmijaink is.Azonnal neki is álltam a kipakolásnak. Még szerencse,hogy kék a kedvenc színem,és így nem kellett a falat átfesteni.Késő este végeztem az összes dobozzal. Felsóhajtva dobtam magam az ágyra.

-Bells, rendeltem pizzát,gyere le enni.-szólt Greg.

-Megyek-válaszoltam és lerohantam a lépcsőn.

-Úgy gondoltam,hogy már holnap be is írathatnálak a suliba.Mit szólsz?

-Felőlem.Nekem mindegy.De most megyek lefekszem mert fáradt vagyok.

-Rendben.Akkor jó éjt.

-Jó éjt!-puszit nyomtam az arcára,és felmentem a szobámba.

Vacsora után lefürödtem és bebújtam a hatalmas franciaágyba. Kedden, délelőtt 9-kor keltem, ami nagy szó.Mert ilyenkor már rég fent szoktam lenni.

 Kinéztem az ablakon és megláttam a egy ismeretlen kocsit az udvarunkon.Felkaptam egy köntöst majd leszaladtam a lépcsőn át a szabadba.Az udvaron egy fekete színű Ferrari F360-as parkolt.A számat is eltátottam.Gyönyörű szép volt.

-Tetszik?-kérdezte egy hang.

-Nagyon.Elképesztően néz ki.296 kW, 403 LE,430-as kerekek-, és még sorolhatnám.-Köszönöm.-mondta majd megöleltem.

-Örülök,hogy tetszik.

A nap maradék idejében segítettem szétpakolni Greg-nek, és fölfedeztem a ház összes eldugott zugát.Estefelé nyitottam ki az erkélyajtót és léptem ki a teraszra.Alkonyodott.Gyönyörű szép látvány volt.Felültem a korlátra és végig néztem, ahogy a Nap utolsó sugarai is eltűnnek a horizontról.Este hosszas áztatás után feküdtem le,felkészülve a holnapi napomra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése