2013. február 27., szerda

Megismerni és beleszeretni

14. fejezet

Alice és a vásárlás I. rész

Annyira boldog voltam, hogy Edward megbocsátott. Lehet jobb lett volna,ha sose bocsát meg. Mivel, ha megtudja,hogy mi is vagyok.Biztosan elfog majd távolodni tőlem. Aj, Bella! Most ne evvel foglalkozz! Hanem avval, hogy randid lesz Edward Cullen-nel!

Amikor hazaértem a nappaliban még ment a TV. Befele menet,észrevettem amint Greg elaludt a kanapén. Felkelteni nem akartam, így kerestem neki, egy plédet.Ráterítettem majd egy gyors puszit nyomtam az arcára. Majd, holnap kibékülök vele is, úgy döntöttem.

Felmentem a szobámba és lezuhanyoztam.Felvettem a pizsamámat, majd mosollyal az arcomon aludtam el...

Reggel 7-kor keltem.Elvégeztem a reggeli teendőimet, és kerestem magamnak valami csinosabb ruha félét.
A választásom, egy fekete-fehér csíkos ruhára esett,és egy bordó magassarkú cipőre. A hajamat kivasaltam, majd úgy hagytam leengedve. Az arcomra raktam egy kis púdert, majd egy kis szempilla spirált is raktam fel.A szemet fekete szemceruzával húztam ki, és egy kis szájfényt is kentem magamra. Majd előkerestem az ezüst nyakláncom, és a karkötőmet.Felvettem az egyik kedvenc gyűrűmet is.És befújtam magam a kedvenc rózsaillatú parfümömmel is.Megfogtam  a fekete kis táskámat, és belepakoltam azt ami mára a suliba kell.

Mikor leértem, Greg nem volt lent. A pléd amit az este ráterítettem össze volt hajtogatva. Vissza felmentem a szobájába, hát ha ott van. De itt sem volt. Ezek szerint ma korábban ment be dolgozni. Hm..pedig szerettem volna elnézést kérni tőle is. Talán majd este.
 Kifele menet felraktam a napszemcsimet, és a fogasról leakasztottam a fekete dzsekim, és már indítottam is a suliba.

Már voltak egy páran a parkolóba.
De a Cullenéket nem láttam sehol.Már épp kezdtem volna elszontyolodni mikor betoppant a szürke Volvó. Elsőnek Alice szállt ki, akit követte Jasper, aztán Rosalie és Emmett. Végül Edward szállt ki. Észrevettem ahogy engem pásztáznak, hogy megjöttem-e már vagy sem. Ezek szerint nem ismertek fel. Egy kicsit csalódott voltam, de amint Edwardra néztem, láttam ahogy elszomorodik  Nem tudtam eldönteni, hogy az végett lett szomorú mert nem lát itt, vagy valami más végett. Nem sokáig gondolkoztam ezen, mert nem akartam így látni őt.Kiszálltam a kocsimból, a napszemcsim még mindig rajtam volt, így indultam el feléjük. Mindannyian felém kapták a fejüket, és értetlenül néztek. Olyan értelmetlen képet vágtak, hogy elnevettem magam,

-Kár, hogy nincs kéznél épp egy fényképezőgép vagy kamera.Mert ezeket az arckifejezéseket látnotok kellene.

-Hm...-Emmett csak ennyit nyögött ki, míg a többiek a meglepődöttségtől nem szóltak egy szót se.

-Ez, igen Emmett! A torkodra akadt a szó? Vagy mi? Hogy csak ennyit tudtál mondani?Amúgy meg nektek is szia!-köszöntem még mindig nevetve.

-Bella?-kérdezte Em.

-Igen.Mért ki lennék? Csak ne,hogy azt mondjátok, hogy nem ismertek fel?!De már haladás Em.

-Uram isten Bella!-kiáltott fel Alice és a nyakamba ugrott.-Elképesztően nézel ki.

-Ooké Alice, én is örülök neked, de nem kéne megfojtanod.

-Bocsi.

-Szia Bella!-köszönt Rose.

-Helló.-köszönt Jasper is.

-Szia! Nagyon csinos vagy.-köszönt Edward, aki még mindig nem vette le rólam a szemét.De ez valahogy nagyon is tetszett nekem.

-Őmm.. Szia..Köszönöm.

-Hol vetted ezt a ruhát?-kérdezte Alice.

-Még mikor New York-ban laktam, akkor vettem meg. Egyetlen egyszer volt rajtam, akkor is csak amikor felpróbáltam.-mosolyogtam rá.

-Tényleg nagyon csinos vagy csajszi!-szólalt meg Emmett is.-Az öcsibogyó meg lesem veszi rólad a szemét.-veregette hátba az öccsét egy kaján vigyorral a képén.

-Emmett!-morgott rá Edward a bátyjára. Aki meg csak vigyorgott  rá.

-Na, elég fiúk. Becsöngettek. Ideje órára menni.

Majd Aliccel együtt mentünk törire. Elég sokan megbámultak.De nem törődtem velük. Aliccel egész órán beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy óra után egyből megyünk vásárolni. Majd a következő órán Angelával beszélgettünk.Elég gyorsan teltek az órák. A menzára menet összefutottam Rosalival aki megkért, hogy ebédeljek ma velük, amit én szívesen el is fogadtam.Mikor beléptünk az ebédlőbe mindenki felénk kapta a fejét. Hát igen...a szépséges és senki mással szóba nem álló Rosalie Hale-l épp mosolyogva megyünk egymás mellett.Beálltunk a sorba,Rose csak egy salátát és egy ásványvizet rakott a tálcájára, én csak egy ásványvizet kértem.Majd elindultunk az asztaluk felé. Amint odaértünk, Edward kihúzta nekem a mellette lévő széket.

-Köszönöm. Sziasztok.

-Hello-köszönt Emmett és Jasper.

-Szia Bella!-köszönt Alice is.

-Szia!-köszönt Edward is mosolyogva.

-Na, és Emmett, már eldöntötted, hogy mit szeretnél?-kérdeztem.

-Még nem egészen.-válaszolta.

-Oké...Na és Alice, eldöntötted már hova megyünk vásárolni?

-Igen. Először mehetnénk Port Angelesbe, és aztán meg átnézhetnénk Seattle-be.Jó?

-Rendben.Nekem megfelel.

-Nane. Ne hogy azt mondd Bella, hogy te is imádsz vásárolni?-kérdezte Em ijedten.

-Nem. Miért?-kérdeztem vissza.

-Végre. Egy olyan csajszi aki nem imád vásárolni.-éljenzett Emmett és lepacsizott Jasperrel.

-Na, ezért a kijelentésért Emmett Cullen te is jössz velünk.-mondta Rose.

-Most miért? Ne már!-durcáskodott Em mint egy kisgyerek.

-Rendben.Nem muszáj jönnöd. De akkor egy hónapig nem érhetsz hozzám.És az éjszakáidat a kanapén fogod tölteni.

-Oké.Megyek. Nem szóltam semmit.

-Papucs!-röhögött Jasper.

-Van egy olyan sejtésem, hogy Jas is jönni fog velünk.-súgtam oda Edwardnak.

-Jók a sejtéseid.-súgta vissza mosolyogva.

-Te sem úszod meg Jasper Hale. Ugyan is te is jössz velünk.-mondta Alice.

-Igen is.

-Na ki a papucs?-kérdezte vissza Emmett.

-Szerintem mind a ketten azok vagytok.-mondtam nekik nevetve.

Mire mind a ketten egy olyan /ezt még visszakapod/ fejjel nézett rám.Erre még jobban elnevettem magam.De Rose,Alice és Edward is.

-De ha már nekünk is mennünk kell akkor Edwardnak is kell jönnie.-mondta egyszerre a két fiú.

-Edwardnak nem muszáj jönni. Csak akkor ha van kedve.-mondták a lányok.

Edwardra néztem, aki gondolkozó fejet vágott. Most, hogy így belegondoltam, örülnék is neki ha Edward is jönne..

-Bella, te mit szólnál ha Edward is jönne?-kérdezte Alice.

Mire Edward rám nézett és figyelte ő is a válaszomat.

-Én örülnék neki ha jönne.-mondtam ki hirtelen.

-Persze, hogy örülne neki.-mondta Emmett vigyorogva.

-Edward?-kérdezte őt is Alice.

-Akkor megyek én is.

-Már alig várom, hogy vége legyen a mateknak.-mondta Alice.

Ránéztem Edwardra aki szintén engem tüntettet ki a figyelmével, amint a tekintetünk összefonódott egymással, elmosolyodott, és én is vissza mosolyogtam rá. Majd mikor becsengettek, Aliccel ismét elindultunk a matek terem felé.Ez az óra is gyorsan eltelt. Amint kiértünk a parkolóba egyből a kocsim felé indultunk.A többiek meg idővel megérkeztek.

-Mi lenne ha én és Rosalie Bella kocsijával mennénk.Míg ti fiúk Edwarddal mennétek.

-Nekem megfelel.-mondtam.-Nekem is.-felelte Rosalie.-nekünk is.-mondták a fiúk is.

-Készülj Port Angeles mert jövünk.-mondta Alice.

Majd beszálltunk a kocsiba és indítottunk is Port Angeles-be.Hála a gyors vezetési stílusommal hamar oda is értünk.De amint láttam Edward is tudta tartani velem az iramot.Majd leparkoltunk az egyik pláza elé.És kiszálltunk.

-Hűha Bella! Te aztán, jó gyorsan vezetsz.-mondta Em.

-Kösz. De ez még semmi.

-Azt mondod, hogy semmi? Hisz 270-nel mentél.-hüledezett.

-Tudod, imádom a gyorsaságot. De ez még akkor sem volt semmi.-mondtam.

-Na akkor kezdődhet a szórakozás.

Rosalie és én mentünk Alice után, a fiúk meg jöttek utánunk.Alig bírtam tartani az iramot Alicel, mert hol ide ment, hol oda ment.

-Bella!-szólt az egyik sorból Alice.

-Igen Alice?

-Tessék itt ez a felső.Fogd meg.-nyomott a kezembe egy kék kivágású felsőt.Elég jól nézett ki.-Tessék itt vannak ezek is.-nyomta a többi szintén kivágott felsőt a kezembe.Majd át mentünk a következő sorba, ahol nadrágok voltak és szoknyák.-Fogd meg ezeket is.-adott a kezembe még vagy 5-6 nadrágot és szoknyát is.

-Alice?

-Igen?

-Még is miért adsz az én kezembe ennyi ruhát?

-Azért, mert most összeszedjük őket aztán meg majd felpróbálod.

-Felpróbálom?

-Igen.

-De Alice, én nem...

-Sh...De hogy is nem...Miután kiválasztottuk neked a ruhát utána meg majd nekem is keresünk.

-Rendben.

Csak ennyit tudtam kinyögni. Körbe néztem hátha látom majd valahol Rose-t, vagy a fiúkat.De egyikőjüket se láttam. Miután Alice a nekem keresett ruhákkal egy ideig végzett, utána saját magának keresett ruhákat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése