2013. február 26., kedd

Megismerni és beleszeretni

11. fejezet

Az a bizonyos Aston Martin kocsi I. rész

Mikor odaértünk a megbeszélt helyre, figyelembe vettük, hogy már egy jó páran itt vannak. Sok klassz járgányokkal. Láttam amint Will épp az én kocsim felé tekint. Amint leállítottam a kocsit, kiszálltunk. Egyszerre minden szem pár ránk szegeződőt.Ami eléggé frusztráló volt.Ahogy észrevettem nem csak nekem, hanem Lisa-nak is.

Will, amint felismert, sétált is oda hozzánk.

-Sziasztok! Hűha! Micsoda szépek a hölgyek!-füttyentett. 

Majd két-két puszival köszöntött bennünket.

-Szia Will!-köszöntem én is ugyanúgy mint ő, két puszival, de Lisa is.

-Hello!

-Na, és mikor kezdődik a futam?-kérdeztem.

-Fél óra múlva. Várunk még egy pár embert, és aztán kezdődhet is a futam.-válaszolta, mindeközben Lisát tüntette ki a figyelmével.Mire Lisa, pirulva hajtotta le a fejét.

-Kíváncsi vagyok,hogy milyen lesz?

-Meglátjátok, nagyon jó lesz. Gyertek bemutatlak egy pár személynek addig is benneteket.

Majd elindultok arra amerre a barátai vannak.

-Srácok! Hadd mutassam be nektek Bellát és Lisát.

-Helló! Chris vagyok!-mutatkozott be.

-Csáó! Riley!

-Sziasztok! Tom.-mutatkoztak be.

-Sziasztok! Bella!-mutatkoztam be én is.

-Helló! Lisa!

-Tik is versenyezni fogtok?-kérdezte Chris.

-Mi? Nem.-válaszoltam.

-Pedig azt hittem, hogy már lányok is fognak versenyezni.Pedig milyen jó lenne egy lányt is megverni versenyben!

-Hinni a templomba kell!-vágtam vissza.-És amúgy sem tudnál megverni.

-Nézzenek oda, hogy felvágták valakinek a nyelvét?!-mondta nevetve Tom.-Na, az ilyen lányokat szeretem én.

Mindannyian el nevettük magunkat. Lisa és Will, egymás bámulásával voltak leginkább elfoglalva, amíg én a fiúkkal hülyéskedtem.

-Mi volna ha nem csak bámulnátok egymást, ha nem inkább tennétek azt amit tenni kell?-kérdezte Ben egy kaján vigyor kíséretében.

-Mi volna, ha leszállnátok rólunk?-kérdezte vissza Will.

-Nem is vagyunk rajtatok.Akkor meg miről beszélsz?-válaszoltam én.

Mire, megint elnevettünk magunkat a srácokkal. Lisa inkább más fele nézett, mert nem akart megint a mi kis szórakozásunk középpontjában. Will meg ment egyeztetni a többi versenyzővel, akik időközben betoppantak.
Igaz, jobbnál jobb sport kocsik voltak. De az én szememet csak is egy kocsi fogott meg igazán. Egy fekete Aston Martin Vanquish.


-Hahó, Bella!-Tom legyintette a kezét a szemem előtt.

-Igen?

-Mi az amit ennyire bámulsz már egy jó pár perce?-kérdezte.

-Azt a fekete Aston Martin-t. Nem, tudom miért, de ez a kocsi nagyon különös.

-Hát igen...Elég jópofa kis járgány. 

-Kié?

-Nem tudom.De az biztos, hogy sok pénz van a buxájában. Na meg a szüleinek. De kíváncsi vagyok, milyen gyors lesz a kicsike. 

-Abban biztos lehetsz, hogy elég gyors. 

-Fogadjunk, hogy én legyőzőm azt a kocsit?

-Vagy félsz, hogy én nyerem meg a fogadást? Legyen a tét 20.000 dollár!

Mivel neki egy Porsche Carrera GT-je van, ezért elgondolkoztam.

- Rendben. Állom a fogadást.


-De aztán nehogy, hogy veszítsél csajszi!

-Tudod, én még sosem veszítettem eddig. És még nem jött el az ideje annak, hogy éppen most veszítsek. 
Pláne meg olyannal szembe akit, közel 1 órája ismerek!-vigyorogtam rá.

-Pedig, most én fogom megnyerni a fogadást.-mondta, bizakodva.
-Majd meglátjuk!-mondtam magabiztosan.

-Mindenki üljön a kocsijába aki versenyzik.Akik nem versenyeznek azok álljanak a peronra. Onnan tudják figyelni a versenyt. A tét 100.000 dollár! Győzőn a jobbik! Bella indítod a versenyt?-kérdezte Will.

-Persze!

-Gondolom nem kell elmondanom, hogy mit csinálj ilyenkor?!

-Köszi, de nem. Menni fog.

-Akkor kezdheted.

-Rendben.A motorokat pörgessétek fel!-kiabáltam hangosan, hogy minden versenyző meghallja.

-Felkészülni!

-Vigyáz!

-Kész!

-Rajt!-amint kimondtam, már is el száguldottak a kocsik mellettem.

Az utolsó kocsi a fekete Aston Martin volt. De amikor elment mellettem, mintha a benne ülő személy csábított volna. De vajon ki lehetett az?! Remélem, ha vége lesz a versenynek kiderül....                                                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése