2013. február 26., kedd

Megismerni és beleszeretni

10. fejezet

Lisa-nál

Leparkoltam a kávézó előtt, és kiszálltam. Befele menet épp összefutottam Angelaval aki épp jött kifele az ajtón.

-Szia! Hát te?-kérdezte csodálkozva.

-Szia.Jöttem Lisahoz. Te?

-Én, csak egy forró csokit jöttem inni.De már megyek is.

-Oké..Majd holnap találkozunk.

- Szia.

-Szia.-köszöntem el én is.

Láttam, amint Lisa épp egy poharakkal teli tálcával ment vissza a pulthoz.

-Szia Lisa!-köszöntem rá.Amitől meg is ijedt.

-A szívbajt hozod rám, Bella! Szia!

-Bocsi, nem akartam.

-Jó.. már 5 óra van?

-Nem, még csak 4 óra. Csak unatkoztam otthon, és úgy gondoltam hamarabb jövök.

-Aha, értem..Esetleg kérsz valamit inni, vagy enni?

-Egy alma levet kérnék.

-Máris adom.

Kitöltötte az italomat, és elém rakta.

-Köszi.

-Egészségedre!

-És, Willel mióta ismeritek egymást?-kérdeztem, hogy teljen is addig az idő.

-Már vagy 5 éve. De miért kérded?

-Csak azért, mert tegnap észre vettem, hogy tik már egy jó ideje ismeritek egymást. És ahogy azt is észre vettem, hogy neked tetszik.

-Mi?De hogy is...

-Na, ne csináld már te is ezt...Látom rajtad.

-Tényleg tetszik...De nem hinném, hogy én is tetszenék neki.-mondta szomorúan.

-Már mért ne tetszenél neki?

-Azért, mert én egy pincérnő vagyok itt ebben a kávézóban, és nem pedig egy gazdag pláza cica.

-Ajj te! Nem az a lényeg, hogy gazdag vagy-e vagy sem. Ha nem az, hogy te ki vagy, és hogy milyen vagy.

-De akkor sem...

-Figyelj! Igaz, hogy nem ismerem Willt, de, azt tudom, hogy őt egyáltalán nem érdekli az, hogy gazdag-e a csaj vagy nem. Meg, szerintem te is tetszel neki.

-Ezt, honnan veszed? Vagy netán mondta neked?

-Nem mondta. De amikor megkérdeztem tőled tegnap, hogy nem -e lenne kedved eljönni a versenyt megnézni.Akkor Will nagyon furcsán nézett  rád. De nem úgy, hogy na minek hívtalak meg, hanem úgy nézett rád, mint akinek igenis tetszel.Szóval arra akarok kilyukadni, hogy ő is ugyanúgy érez irántad mint te. Csak még önmagának sem merte még be vallani.

-De, tegnap mégis te hozzád ment oda.

-Igen, de egyáltalán nem úgy viselkedett mint aki felakart volna szedni, hanem mint aki csak ismerkedni szeretne.Hidd el én is azt hittem hogy felakar szedni, de amint megtudtam nagy kő esett le a szívemről.

-És, akkor én most mit csináljak?

-Tudod mit...Amint végeztél elmegyünk hozzátok és átöltözöl valami igazán csinos ruciba. na mit szólsz?

-Rendben.

-Lisa!-kiabált egy mély hang.

-Bocsi, csak a főnököm.

-Menj csak.

Avval el is ment arra amerre a főnöke ment. Majd egy jó 10 perc múlva vissza is tért, de a munkaruhája már nem volt rajta.

-Azt mondta, mivel ma hamarabb jöttem be dolgozni, így fél órával hamarabb haza mehetek.

-Akkor meg mire várunk még. Induljon és készüljünk el.

Beszálltunk a kocsimba, és indítottam arra amerre Lisa mutatta. A házuk igazán, jó kis otthonosnak nézett ki. Emeletes.Kertes udvarral.Nagyon tetszett a ház kívülről is, de belül is nagyon szép volt.

-Megjöttem.-Kiabálta Lisa, mikor bementünk a házba.

Majd a konyha felé indult, én meg követtem őt.

-Szia anya! Had mutassam be neked a barátnőmet Bellát.

-Jó napot Mrs. Tonks. Isabella Swan.

-Szervusz Bella! Megkínálhatlak- e esetleg egy kis sütivel, inni valóval.-kérdezte kedvesen.

-Nem kérek, köszönöm szépen.

-Gyere, menjünk fel a szobámba.-mondta Lisa.

Felmentünk a lépcsőn, és pont a lépcső mellett volt az ő szobája.Bementünk.

Lisa szobája
Igazán szép szoba.

-Ez itt az én kis birodalmam.

-Szép szoba,

-Köszönöm.-majd kitárta a gardróbját.

-Itt vannak a ruháim.

Lisa ruhája

Egy virágos mintás toppot, egy barna garbót, egy fekete csőszárú farmert, és egy fekete csizmát választottam neki.

-Tessék. Ezt vedd fel.

-Oké...

Amíg bent volt a fürdőszobában addig én jobban körülnéztem a szobájában. Az egyik kis szekrényén észre vettem egy pár képet.Amin ő volt és a családja. Milyen boldognak tűnnek!

-Na? Milyen?

-Nagyon jól nézel ki. A hajadat hagyd leengedve.

Majd elrakta a tárcáját és a telefonját.

-Mehetünk.-mondta.

Amikor leértünk, szólt az anyukájának hogy elmentünk.

-Anya, elmentünk Bellával. Nem soká jövök,

-Rendben kicsim. Vigyáz magadra!-puszilta meg az anyukája Lisát.

-Igen is anya.

-Viszlát Mrs.Tonks!

-Hívj csak nyugodtan Julienak. És tegezz is, ha kérhetlek.

-Akkor viszlát Julie!

-Kedves az anyukád.-mondtam Lisának amint a kocsimhoz sétáltunk.

-Köszönöm. Igen az...Néha túlságosan is.-mondta mosolyogva.

Avval elindultak arra amerre Will írta.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése