2013. február 28., csütörtök

Megismerni és beleszeretni

22. fejezet

Új külső, és visszatérés Forks-ba

Két hét alatt sikerült, kezelnem ez erőimet, és harcossá válnom. Igaz elég keményen gyakoroltunk minden nap. De,ha sikerül legyőznöm Tanyat akkor már megérte.

-Hát Bella! Azt kell,hogy mondjam, nálad jobb és ügyesebb harcossal még nem volt dolgunk, és nem is láttunk még. Két hét alatt sikerült mindent megtanulnod, míg nekünk évekbe teltek. Gratulálok.-mondta Will.

-Igen igaza van.-mondta Lisa is.

-Nagyon büszke vagyok rád kicsim.-csatlakozott anya is.

-Köszönöm. De nélkületek nem ment volna ilyen jól.-mondtam,miközben megöleltem őket egyenként.

-Na,hogy ha már így ilyen hamar sikerült Bellából jó harcost faragnunk, akkor ideje lenne új külsőt kitalálni...hogy visszamehessünk Forksba,ahol lecsaphatunk Tanya-ra.-jelentette ki Will.

-Rendben. De még azt sem döntöttük el,hogy mi lesz az áll nevünk, és az áll történetünk.-mondtam.

-Ez igaz.-mondta Lisa.

-Mi lenne, ha te Lisa és te Will ugyanúgy egy párt alkotnátok, és Bella pedig a húgod lenne?-kérdezte anya.

-Én benne vagyok.-mondta Will.-úgy is szerettem volna mindig is egy kishúgit.-vigyorgott rám.

-Haha! Én is benne vagyok.-mondtam.

-Akkor most mindenki gondolkozzon el azon,hogy milyen külsőt szeretne.-utasított minket anya.

Én fölmentem a szobámban és azon gondolkoztam,hogy milyen külsőt válasszak magamnak...
Hosszú gondolkodás után dőlőre jutottam.Amit meg is osztottam Lisa-ékkal .Ahogy, már ők is eldöntötték.
Miután megosztottuk egymással a döntéseinket.Erősen gondoltunk arra,hogy milyen külsőnk legyen. Pár másod percbe tellett csak, mire új külsőt kaptunk.
Nagyon tetszett Will új külsője. Igazán jól nézett ki. Talán még jobban is nézz ki most mint ezelőtt pár perce. Lisa, így is nagyon szép lett. Habár ezelőtt is nagyon szép volt.


Will új külseje
Lisa új külseje

Bella új külseje
Will és Lisa egyből megcsókolták egymást.

-Nagyon tetszik az új külsőtök!-mondtam nekik.

-A te külsőd se semmi csajszi. Nagyon szép vagy. Mind mindig.-mosolygott rám Lisa.

-Köszi. De akkor szerintem most azt kéne megbeszélnünk, hogy milyen nevet válasszunk. Hogy betudjunk iratkozni  ha lehet még ma a Forksi suliba.-mondtam.

-Oké. Én már el is döntöttem, hogy mi legyen a nevem. Nathon Scott.-mondta Will.

-Hm...Nathon...Tetszik ez a név.-csókolta szájon Lisa Willt.

Ebben a percben,azt kívántam bárcsak én is ugyanezt csinálhatnám Edwarddal....De nem tehetem.Mert nem vagyok vele. Az is lehet,hogy már talált valakit magának. És,ha ez így is van. Akár hogy is fog fájni, el kell hogy fogadjam. Hisz én, léptem le tőle/tőlük.

-Én nekem a Haley név tetszett mindig is. Így én ezt a nevet választom. Haley James.-mondta Lisa.

-Na és te, Bella? Választottál már magadnak nevet?-kérdezte anya.

-Igen. Marie.-feleltem.

-Hisz ez a második neved.-mondta anya.

-Tudom. Éppen ezért választottam a Marie-t. Marie Scott.

-Na akkor én felhívom a Forksi iskolát, és beíratom magunkat.-jelentette ki Lisa, majd kiment az udvarra telefonálni.

Nem telt bele negyed órába, már jött is vissza.

-Na már itt is vagyok. Beszéltem az iskolával, és azt mondták, hogy örömmel várnak minket már a jövőhéten.-mondta.

Mikor megbeszéltünk mindent, Willel ismét neki álltunk gyakorolni....

( Egy héttel később... )

Miután elérkezett a hét utolsó napja, vissza indultunk Forksba. Pár óra alatt értünk el Forksba. Mivel,Greg házába nem mehetünk, így vettünk egy másik házat. Hasonló ház volt mint Greg háza. Ez is nagyon tetszett. Berendezkedtünk, aztán a szobánkba vonultunk....

Másnap reggel 7-kor keltem, bementem a fürdőbe, és elintéztem a reggeli teendőimet.Majd felöltöztem. Felvettem azt a fekete ruhát amit Lisa-val vettünk, és egy hozzá illő fekete magas sarkú cipőt.A hajamat,besütöttem,majd kisminkeltem magam.És egy kis rózsa illatú parfümöt fújtam magamra. Bepakoltam a kis táskámba, és leindultam a nappaliba, ahol Lisa és Will már útra készen voltak. Megfogtam a kocsikulcsomat, és indítottam az iskolába.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése