2013. március 6., szerda

Unexpected Love - Váratlan Szerelem


7. fejezet

( Bella szemszög )


Reggel egyedül ébredtem fel...ugyan is Edward nem volt mellettem. Csak egy kis cetli volt a párnám mellett lerakva.

" Kedvesem, elkellet mennem egy kis időre. Ígérem hamar vissza jövök. 
Csók: Edward "

Egy kis nyújtózkodás után, gondoltam, addig veszek egy gyors zuhanyt amíg Edward vissza nem jön. Magam köré tekerve a lepedőt bevonultam a fürdőbe, ahol lecsúsztattam magamról a lepedőt. Megengedve  a meleg vizet, beálltam a zuhany alá... 
Miközben a hajamról mostam le a sampont, két hideg kar ölelt hátulról. A hirtelen jött érintésről megugrottam.

-Shh....bocsi. Nem akartalak  megijeszteni.-suttogta bele a fülembe Edward.

-Még egyszer ne.-mondtam elfúló hangon. 

Ugyanis az egyik keze a nőiességemre simult, míg a másikkal a melleimet kényeztette... A nőiességemet simogató ujjait egyre jobban kezdte mozgatni, míg lassan az egyiket belém is fúrta.Amikor megéreztem magamban az ujját, kéjes sikoly szakadt fel belőlem... ezután maga felé fordított és csókért hajolt közelebb hozzám, amit én készségesen meg is adtam.Ajkaimtól elszakadva, puha csókokkal hintette be a felsőtestem. Majd egyre lejjebb haladva a combom belsejét hintette be csókjaival. Kínzóan lassan haladt a vágyaim központja felé, de nem várakoztatott sokáig, rögtön belém fúrta a nyelvét, mire hangos sikoly tört elő belőlem. Nyelve határozottan kergettet az őrület felé, és hamarosan lecsapott rám az élvezet. Amit ő elragadottsággal nézett végig...


( Edward szemszög )

Amikor végeztem a vadászattal, egyből vissza is tértem Bellához... 
A hálóba lépve a fürdő felől hallottam a vízcsobogást. Akaratlanul is olyan képek jelentek meg előttem amitől még jobban kívántam kedvesemet. Benyitottam a fürdőbe, ahol még a párás zuhanykabinon keresztül is láttam kirajzolódni Bella csodás testét. 

Pillanatok alatt szabadultam meg a ruháktól, majd zajtalanul beléptem mögé. Meztelen testét átölelve húztam magamhoz. Érintésem nyomán Bella egy kicsit megugrott. Fülébe suttogva, kértem tőle bocsánatot, amiért megijesztettem...
Szorosan magamhoz húztam, miközben kezeim a derekáról a nőiességére, és a mellei irányba kalandoztak, amit simogatva egyre hangosodó nyögésekkel díjazott. Magam felé fordítottam, és szenvedélyesen megcsókoltam. Nyelveink egymásra találásával tüzes táncba kezdtek, miközben kezeinkkel egymás testét barangoltuk be. Elszakadva ajkaitól, a apró lágy csókokat leheltem csodás felsőtestére. 
Lejjebb haladva elértem a nőiességéhez. Amit lassan behintettem hűs csókjaimmal, majd hogy megérezhessem a mennyei nedvét belefúrtam a nyelvemet is.  Mire még több és hangos kéjes sikolyok követtek. Öröm...volt számomra hallani eme csodálatos hangokat. Mert tudtam, hogy ezt mind én váltom ki belőle. Mikor megéreztem remegését tudtam, hogy elérte az első orgazmus. 

A pillantásomat az arcára irányítottam, hogy lássam az arcát, amint elélvez. Leírhatatlan volt, amit abban a pillanatban láttam, amikor zihálva próbált lenyugodni... 

Bella apró kezei összefonódott testünk közé nyúlva ragadták meg tettre kész férfiasságom, egy egyre hevesebben kezdett mozogni rajtam, ezzel egyre hangosodó morgásokat kicsalva belőlem... 
Én sem tétlenkedtem viszonozni, a nekem okozott élvezeteket. A kezeimet visszavezettem csodás kebleihez, amit simogatni kezdtem. Miközben egyre jobban gyötörtük egymást, tüzes csókjainkkal igyekeztünk elfojtani kéjes hangjainkat. 
Élveztem, hogy ismét eléri a végső gyönyöröket, majd reszketve a karjaimban omlik, majd nem sokkal később ujjainak és puha nyelvének hála, én is átléptem a mennyek édes kapuját. Forró csókban egyesültünk, miközben karjaimba kaptam Bellát, aki nem habozott lábait derekam köré kulcsolni, míg kezeivel benyúlt közénk és magába vezette férfiasságom. Hangos nyögés szakadt fel mindkettőnkből, amint testünk ismét egybeforrt. Csókjainkkal igyekeztünk egymást nyugtatni, miközben ott simogattuk egymást ahol értünk... 
Feneke alá nyúlva segítettem a gyorsabb mozgásban, majd kisvártatva csapott le szinte, egyszerre ránk a csodás megsemmisülés, amit csókjainkkal üdvözöltünk. Kihúzódtam Bellából, majd talpra állítva tovább csókoltuk egymást, majd egy kényeztető mosdatás után a szobába mentünk vissza....
Ahol Bella telefonja hangos csörgésbe kezdett. Kényelmetlenül, de Bella bocsánatkérően pislogva felém a telefonjáért nyúlt. Miközben megnyomta a fogadás gombot, mögé settenkedve húztam közelebb magamhoz, és a nyakába csókoltam.

-Igen?-szólt bele.

Hallottam amint a vonal végén "Donald kacsa" fellélegezve sóhajtott. 

-Mark a főnököm az...aggódott amiért ma nem mentem dolgozni be. Mit mondjak?-kérdezte tőlem Bella.

-Mondd azt, hogy az anyukáddal vagy, és a mai napot vele töltöd.-javasoltam hirtelen.

-Ma reggel érkezett édesanyám látogatóba hozzám, és annyira megfeledkeztem az időről, hogy elfelejtettem szólni...hogy ma nem megyek be dolgozni...-mondta dadogva a szavakat.

Mert miközben ő telefonált addig én, óvatosan ügyelve rá, nehogy felsértsem a bőrét harapdálni kezdtem a nyakát... majd a nyelvemmel kényeztetni kezdtem.

-Rendben. Akkor holnap. Szia.-köszönt el a bájgúnártól, és kikapcsolta a mobilját.

Majd óvatosan az ágyra döntöttem, és fölé hajolva, folytattuk azt amit elkezdtünk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése