2013. március 6., szerda

Unexpected Love - Váratlan Szerelem


8. fejezet

( Bella szemszög )

Edwarddal ismét csodás volt az együttlétünk. Miután elfogyasztottam az Edward által készített reggelit, felöltözve, kéz a kézben sétáltunk a tengerparton.
Hiába nem volt napsütés, és borús volt az ég ugyanolyan meleg volt, mint ha 30-40°-os meleg lenne. Épp, hogy csak a szél lengette a tenger vizét. A szandált a házban hagyva és Edwardtól kölcsönvett alsó nadrágban és ingben szaladni kezdtem a partszélén.

Időközben, beljebb mentem a tenger szélére és a vizet fröcsköltem. Edward pedig nevetve követte a példámat. Ő rajta csak egy farmer volt, és a felső teste pedig szabadon hagyva. Igyekeztem nem arra gondolni, hogy ha most itt leteperem akkor mit fogok vele csinálni, így inkább beljebb úsztam a vízben. Egy darabig élvezhettem csak az úszást, ugyanis Edward, aki szintén követve a példámat beljebb úszott, magához rántott a vízben.
Mielőtt bármit is csinálhattam volna, ő az ajkaimra tapadt. Egymással vívott szenvedélyes csókcsatáink, újra felszínre hozták a vágyaimat. Rögvest a kezeim felfedező útra indultak a mellkasán, amin később az ajkaim vették át a szerepet. Ezzel előcsalogatva a férfias morgásait...

Az ajkaim egyre lejjebb haladtak a nadrágja széléhez, a fogaimmal megpróbáltam kigombolni a nadrágját, ami sikerült is. Újabb levegőért kúsztam fel a víz felszínére, de eközben a kezeimmel a férfiasságát kezdtem el simogatni. Edward az ajkaim után kapkodva próbálta elnyomni a morgásait, hiába vágytam a csókjaira minden próbálkozását elhárítva a nyakát kezdtem harapni. Ezzel egyre több morgást előcsalogatva belőle. Éreztem ahogyan a férfiassága egyre keményebbé válik a kezeim között, és tudtam hogy perceken belül eléri a az első extázis. Az arcára pillantva néztem végig, amíg kielégül.

Rövid időn belül, már az ő kezei se tétlenkedtek tovább. Az inget ami rajtam volt, letépte és a melleimet vette a birtokába, amit hol a kezeivel hol a szájával kényeztettet. Majd ezután ő is, ahogyan én elsőnek a kezeivel majd az ajkaival térképezte fel a felsőtestem. Evvel kéjes sikolyokat előcsalogatva belőlem, majd egy csókért bukott fel hozzám amit én készségesen meg is adtam neki.

Ezután az alsó nadrágját lecsúsztatva rólam, az egyik keze a nőiességemet simogatta, míg a másikkal a derekamat simogatta. Elsőnek csak simogatta a vágyaim központját, majd lassan az egyik ujját belém fúrta, amitől egy hangos sikoly szakadt fel belőlem. Egy ideig az ujjait mozgatta bennem, majd csókot lehelve a nőiességemre, a nyelvét is belém fúrta.
A nyakába kapaszkodva, élveztem amint a mennyekbe repített. Kis idő után remegve, és megfeszülve omlottam a nyakába. Édes, és szenvedélyes csókot váltva Edward belém hatolt. A hirtelen jött érintéstől belenyögtem a csókunkba, ahogyan Edward is. Rövid szünet után lassan mozogni kezdett bennem...

A lökései a lassabb tempóból a gyorsabb tempóba váltott át....Majd egyszer csak mind a ketten egyszerre léptük át a mennyek kapuját ma már sokadjára. Nem mintha bánnám, vagy nimfó mániás lennék...habár az utóbbi elég nevetségesen hangzik, hisz Edward az első férfi az életemben. Rajta kívül senki mással nem feküdtem le.
De nem is bánom... Edward rövid idő után kicsusszant belőlem, majd a fáradságomat látva, karjaiba kapva vitt be a házba, és egyenesen az ágyra helyezett ahova magammal húztam. Nevetve bújt be mellém, így a mellkasára vonva, és egy lepedőt terítőt ránk. Kezei lágy simogatására lassan, elszenderedtem....

( Alice szemszög )

Már egy hete, hogy Edward végre találkozott Bellával. Mikor beteljesült a látomásom örömömben sikongva szaladtam végig a házban.
Amivel a többieket aggódásra késztettem. Mikor elmeséltem nekik a sikításom és az örömujjongásom valódi okát, mindenkin egy hatalmas mosoly terült szét az arcán. Teljesen kifaggattak, Belláról. Aki majd valamikor a legeslegjobb barátnőm lesz.
És, Edward társa. Mindenki még Rose is, örült annak, hogy végre Edward is megtalálta a párját.

Egy kis kikapcsolódás során mi is Jasperrel elutaztunk kettesben a mi kis szigetünkre. Ami csak is a kettőnkké. Ahol, előre látva boldog és szerelmes napokat fogunk eltölteni....

( Rose szemszög )

Amikor Alice elmesélte nekünk az Edwarddal kapcsolatos látomását, láttam mindenkin, hogy mennyire is örülnek annak a hírnek, miszerint Edward megtalálta a társát. Igaz akit választott ember. Még sincs bennem az iránta érzett gyűlölet.
Hiszen, ha Edward mellette találta meg a boldogságot azt nekünk akárhogyan is el kell fogadnunk. Ahogyan ő is elfogadta a mi választásainkat, úgy mi is elfogadjuk az ő választását...

Jasper és Alice, elutaztak az ők kis szigetükre kettesben, hogy együtt lehessenek egy hétig...

Én és a Mackóm is úgy döntöttünk, hogy mi is elutazunk a mi szigetünkre ahol csodás pillanatokat fogunk eldönteni....Legalább így Carlisle és Esme is kettesben lehetnek majd....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése