2013. március 6., szerda

Unexpected Love - Váratlan Szerelem


2. fejezet

( Bella szemszög )

...így Edwarddal szembe álltam. Kérdő tekintettel néztem az egyre közeledő arcára. De mielőtt szólásra nyithattam volna a szám, megcsókolt.
Elsőre megdöbbentem, de aztán nem tudtam  nem viszonozni a csókját. Felemelt. Lábaimat automatikusan a dereka köré csavartam. A falhoz tántorogtunk, aminek nekidöntött. Belemarkolt a fenekembe, és belenyögtem a szenvedélyes csókba. Nyelve vadul táncolt az enyémmel. Megszakítottam a csókot, hogy áttérjek a nyakára.  Jólesően morgott, nem hagytam abba nyaka szívogatását.Nem tudom, hogy hogyan, és mikor került le rólam a törölköző, csak akkor vettem észre amikor a kezei az oldalamat dörzsölgette.Szívem szerint rögtön engedtem volna, hogy magáévá tegyen, de kellett még a játék….
Érzékien csókolt, feltüzelve körülöttem mindent, és a testem parázslott.Játékosan beleharaptam felső ajkába- persze vigyázva nehogy komolyan megsértsem- amitől felkuncogott és kezdte kapiskálni mire megy ki az egész.

-Hát akkor játszunk!-lehelte finoman felső ajkamra amikor eleresztettem.

Kezei fenekemre csúsztak- ismét- majd megragadott és felemelt és a falnak támasztott.
Ajkai reflex szerűen az ajkamra nyomódott. Eközben kezei a melleimen kalandozott. Majd aztán az ajkai a fedetlen melleimre vándorolt.Érzéki ajkai akkor a szenvedélyt keltettek bennem hogy nem tudtam meddig fogom bírni, még.

Kezeim automatikusan a nyaka köré csavarodtak,Edward keze végig kalandozott a testemen, érintése után kisebb borzongás futott végig testemen.Hideg kellemes lehelete bejárta testem minden négyzetcentiméterét, ajkai melegen forrtak rá bőrömre.Nem tudtam meddig bírom, már csak arra lettem fegyelmes hogy az ágyon fekszem. Eközben Edward a nyakamat csókolgatta, de kezei még mindig nem álltak le.A nadrágját ahogy tudtam leszaggattam róla. Két keze a derekamra siklott és úgy húzott magához közelebb, majd ajkait az enyémre nyomta, szenvedélyes, lágy csók volt.

-Csússz feljebb.-nyögte,de az alsó nadrág még mindig rajta volt. Minden másodperc kínszenvedés volt.Lábaim dereka köré csavarodtak majd vártam.

-Csússz feljebb.-nyögte megint.

Most már engedelmeskedtem, amint ez meg volt már tolta is le magáról az alsóját.
Ekkor kezdtem félni, mert ugye én még szűz vagyok. De sajnos nem volt időm megvitatni magammal ezt a tényt, mert Edward belém hatolt.Az éles szúrás erős és fájdalmas volt, de kibírható.Lassacskán átvettem ezt az érzést valami mást. Szenvedély, és még több szenvedély.Testünk egy ritmusban mozgott,testem csak duzzadt a gyönyörtől ahogy egyre közelebb és közelebb értünk a csúcspontra.
Minden egyes döfésnél Edward nevét suttogtam.Vagy inkább lihegtem, magam sem tudom.Túlságosan elvoltam foglalva a testemben  duzzadó gyönyörrel.A fogaimat a vállába mélyesztettem amikor felsikoltottam a gyönyör égig érő egében.Edward utánam morogta el magát amikor már Ő is velem volt. Majd fáradtam dőltem a párnák közé. Még éreztem, ahogyan Edward is mellém dől, és magára húzva simított végig a hátamon...

Másnap reggel csak egy cetlit találtam a fejem mellett, amin viszonylag az ő kéz írása volt.

" Szép jó reggelt szépségem. Szerettem volna, melletted lenni amint felébredsz. De sajnos fontos elintézni valóm akadt. :( Az éjszakáról pedig, annyit hogy csodálatos volt. Remélem nem bántad meg. Szeretném, ha ma velem vacsoráznál. Ha úgy döntesz, hogy velem vacsorázol légy este 8-kor a halban. 

Edward "


Miután elolvastam a cetlit, lepörgettem magam előtt a tegnap este történteket...Nem hiszem el, megtörtént. Ráadásul, pont egy olyan pasival történt meg, akit hát valljuk be, nem is ismerek. De, egyszerűen nem bántam meg. Hisz ez az éjszaka volt életem, legszebb éjszakája. Boldog mosollyal, zuhanyoztam le, és mentem le a recepcióra dolgozni.

Egész nap letörölhetetlen mosollyal ültem a pult mögött. Ezt, Mark is észrevette, ugyanis rákérdezett, hogy mitől ez a jó kedv.De én csak annyit válaszoltam rá, hogy ezt nem kötöm az orrára.
Épp háttal álltam a pultnak, mikor egy ismerős hang a szobája kulcsát kérte. Egyből hátra fordultam, és Edward féloldalas mosolyával találtam magam szembe.

-Szia.-köszönt.

-Szia.-köszöntem vissza mosolyogva.

Közben Mark is idetévedt, így egyből levettem a fogasról a szobájának a kulcsát és a kezébe csúsztattam.

-Parancsoljon uram.-mondtam.

-Köszönöm. Viszlát.-kacsintott rám, majd a lift felé indult.

Miközben a lifthez indult, alaposan végig szemléltem hátulról. És...huh..apám...nem semmi. Nem elég, hogy egy eszméletlen egy pasas, de még a hátsója is igazán pompás.hm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése