2013. március 6., szerda

Unexpected Love - Váratlan Szerelem


6. fejezet

( Edward szemszög )


...ezzel belém fojtva a szót. Nem voltam rest viszonozni a csókjait.Majd a karjaimba kaptam és meg sem álltam vele a kis kunyhóig. 
A lábammal berúgtam az ajtót és az egyik hálóba mentem ahol az ágyig sétáltam. Ajkaink közben egy pillanatra sem eresztették egymást. Eldöntöttem rajta és fölé kerekedtem. A ruhát feljebb gyűrtem a derekán, amikor lábait körém kulcsolta.Kibújtattam a ruhájából és csak fehérneműben feküdt alattam. 
Ő sem habozott lesimítani rólam az ingem, és míg én a nyakának finom bőrét csókoltam végig, az ujjai a mellkasomon táncoltak, ezzel megborzongatva engem. Elszakadva nyakától egy forró csókot váltottunk,és közben lángolni éreztem körülöttünk mindent.
Óvatosan levarázsoltam róla a melltartót és végigcsókoltam a testét. Melleihez érve egyre sűrűbben hagyták el ajkait sóhajok, és kisebb sikolyok. Mellbimbóit kényeztettem, mikor körmei kemény bőrömet karmolták. Lejjebb haladva csókoltam a hasát végig, míg nem nőiességéig értem. 

Pillanatok alatt szedtem le róla a bugyit, amit egy ördögi vigyorral jutalmazott. Visszakúsztam fölé egy csókra. Olyan hevesen viszonozta azt, hogy majd beleszédültem. Már ha ez lehetséges. Ujjaim eközben kívülről érintették nőiességét.Szinte remegett az érintésemtől, miközben kezei rajtam kalandoztak.
 A következő pillanatban finoman belefúrtam az ujjamat. Egy elégedett és kéjes sikolyt kaptam jutalmul, és ha lehet egy még forróbb csókot. Ritmusosan kezdtem el mozgatni az ujjam benne, egyre közelebb sodorva őt az extázis felé. Az arcában gyönyörködtem közben, ha éppen nem csókoltam. Kisvártatva éreztem megremegni őt, teste ívbe feszült alattam, amiből tudtam, hogy itt a vége számára. Levegőért kapkodva vont magához, miközben a nyakam csókolgatta. 

A szemébe nézve millió érzést láttam kavarogni, és ezt látni leírhatatlan volt. Egy csókkal pecsételtük  meg a pillanatot. A következő pillanatban pedig már fordított testhelyzetben voltunk. Én voltam alatta, míg ő a derekamra ült. Végigpásztáztam tökéletes testét, mire talán az iméntiek hatása alatt, még jobban kipirult. Kezeimet a mellére vonta és éreztem, hogy kezdem elveszteni a fejem. Hátravetett fejjel nyögött fel, amint megszorítottam a csodás kebleit. Felültem továbbra is vele az ölemben, és csókolni kezdtem.
Ekkor belemosolygott csókunkba. Én ekkor már nem mosolyogtam annyira, mikor ujjai összesimuló testünk közé férkőztek, és megmarkolta férfiasságom. Majd hagytam, hogy levetkőztessen. Aztán az ujjai végigsimították az arcom minden egyes szegletét. Mutató úját végig húzta az ajkamon. Mire egy hirtelen ötlettől vezérelve összecsattintottam az állkapcsom, és halkan felmordultam.

-Ejnye!-suttogta kuncogva, és én elmosolyodtam.

Majd a nyakam kezdte el behinteni csókjaival. Forró nyelvét végighúzta az ütőeremen, mire egy nyögés szakadt ki belőlem amikor a fogaival karcolta végig ugyanazt a területet. Meglepetten pillantottam rám, az arcán egy kacér mosolyt véltem felfedezni.
 A keze ekkor a férfiasságomra csúszott, nem bírtam ki egy nyögés nélkül. Fölém hajolt egy csókért, amit készségesen meg is adtam neki. Ajkamtól elválva pillantása végigsiklott az egész testemen és fölém hajolt, miközben a kezei elindultak az eddigi helyére. A mellkasomat csókolgatta, mikor ismét megmarkolta gerjedelmemet. 
A hátát simogattam és utána a kezem a fenekére simítva markoltam meg. Felpillantott, és láttam a szemében a lángot. Közelebb húztam magamhoz, és szenvedélyesen ajkaira tapadtam. Édes nyelve érzéki táncba kezdett az enyémmel. Eközben a kezeit egyre gyorsabban mozgatta rajtam. A combján végigsimítva csúsztattam be a kezem lábai közé és cirógatni kezdtem ismét a forróságát. Bella ajkaimtól elválva nyögött fel. Egyre gyorsabban mozdult a keze rajtam, és én szenvedélyesen a fülébe morogtam. Rám pillantott és nyelvét  kidugva cirógatta meg az alsó ajkamat. Felmordultam és éhes vadként vettem rá magam ajkaira. 

Kezeink egyazon ritmusban mozdultak a másik testén és kedvesem egyre hangosabban nyögdécselt, míg én elégedetten mordultam fel. A gyönyör ugyanabban a pillanatban ért útól mindkettőnket. Bella hátravetett fejjel sikoltott, míg én elégedetten nyögtem fel. Majd a következő percben a kezeit a feje fölé szorítottam. Rámosolyogtam és vadul megcsókoltam.
Ebben a csókban benne volt minden szenvedélyem. A nyelvem a nyelvét kutatta és ő engedelmesen követte is. Az ajkai úgy válaszoltak az enyémeknek, mintha erre teremtették volna.Miközben majd felfaltam ajkait, megragadtam az egyik lábát és a csípőmre helyeztem. Óvatosan a térdébe kapaszkodtam, míg ő készségesen emelte csípőmre a másik lábát is. Körülölelte a testemet formás lábaival. 

Megszakítottam a csókunkat, és mélyen a szemébe néztem. Mire ő elmosolyodott evvel az én ajkaimra is mosolyt csalt. Majd egy határozott lassúsággal belé hatoltam. Mire mindkettőnkből egy kéjes nyögés szakadt föl.  Elsőnek lassan mozgattam meg a csípőm, majd  gyorsabb tempóra váltottam. Édes nyögései és az én morgásaim ritmikussá váltak. Egymás szemébe néztünk. Lágyan oldottam fel kezei szorítását, mire aztán ő a nyakam köré fonta őket. 
 Egyik kezemmel megmarkoltam tökéletes csípőjének domborulatát, majd a másik kezem alkaromra támasztottam. Kedvesem egyik kezét finoman lehúzta a nyakamról és támaszkodó kezem mellé helyezte.Míg másik kezével a tarkómba kapaszkodott. Azonnal tudtam mit szeretne. Ujjaimat az ujjaiba fűztem. 

Elvesztünk egymás tekintetében, egymás arcvonásában és az ajkainkat elhagyó hangok lágy dallamában. Csodálatos volt. Gondolatban hálát adtam az égnek, hogy vele veletek. Hogy elém sodorta őt. Közben az ajkaimmal végig simítottam a fülein, és a nyakán.
 Gyönyörű dallamú nyögései és az én vad morgásaim egyre gyorsabb üteművé váltak. Tökéletes lábai egyre szorosabban ölelték körül a testemet. A mozgásom hol gyorsabb, hol lassabb ütemet játszott. A lassúbb ütemnél megemelkedtem, kissé kiemelkedve Bella  forróságából, majd újra visszatértem ahová tartoztam. Ekkor mélyről jövő morgás tört fel a mellkasomból, a gyönyör teljesen elvette a józan eszemet. Kedvesem -e hangot halk sikkantással kísérte, ami csak olaj volt a tűzre ami bennem égett. Sikkantásai minden alkalommal hangosabbak lettek. 
A kezemmel amelyikbe kapaszkodott ismét a feje fölé szorítottam karjait, ujjai még mindig az enyémekbe kapaszkodtak. Most a másik karommal tartottam magam.  Finoman leszorítottam őt, még jobban fölé kerekedtem. A mozgásom egyre intenzívebbé vált, és a lassú mozdulatokat egyre kisebb szünetekkel követték a követelőző, vad, gyors mozdulatok, majd teljesen egymásba olvadtak. 

Ajkaink néhány milliméternyire voltak egymástól. Csodás keblei minden mozdulatomnál súrolták a mellkasomat. Testünk teljesen egybe olvadt. Egyek voltunk. Tökéletesen beleillettem Bella ölébe. A szenvedély egyre nagyobb hévvel ragadott magával. Bella szíve egyre vadabb ütemben dobogott. Néha kihagyott egy-egy másodpercre, ahogyan kétségbeesetten kapkodta  a levegőt. Érzékeltem teste ernyedtségét és tudtam, hogy gyönyöre elérte  tetőfokát... 
Kissé lassítottam, majd ütemes mozgásba kezdtem.... A morgásaim még mélyebbről fakadtak ki belőlem....  Egész testem megfeszült...Szemeimre köd fátyol borult... Hirtelen megrándultam és kedvesem testére borultam ügyelve rá, hogy ne nyomjam össze... 
Vad,  hosszas állatias morgás tört fel a mellkasomból és jéghideg hullámon betöltötte kedvesem forró bensőjét, mire ő édesen felnyögött... Az én testem is ernyedtté vált, és homlokomat az övéhez érintettem. Mindketten vadul ziháltunk. Kezdtem visszanyerni a józan eszem, és elengedtem Bella kezeit. Majd ő a karjaival magához ölelt. Eközben én egy csókot nyomtam a homlokára. Próbálta nyitva tartani a szemeit, de azok egyre hosszabb időre csukódtak le.

-Aludj szépségem!-mormoltam lágyan az ajkainak.

És ő mély álomba zuhant...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése