2013. március 7., csütörtök

Unexpected Love - Váratlan Szerelem


11. fejezet

( Emmett szemszög )

Amint megtiszteltek bennünket, az én öcsipókom és az új húgicám, nagy mosolyra húztam a szám. Kitaláltam, egy pompás tervet hogy mivel is mehetek majd Edy fiú idegeire...

/*Edy fiú, jaj...hová lett a szende szüzes srác?! Ott látom, az ördögi Belluska mellett, most lesz neked jaj...*/ - Láttam Edy fiún, hogy éppen azon morfondírozik, hogy most mi van?! Alaposabban jól megnéztem Bellát, és meg kell, hogy mondjam az öcsipók ingében és abban a fekete csipkés alsóneműben jobban nézett ki, mint így felöltözve. Habár a kilátás most se rossz... - /*Hát, Edy fiú...nem csodálom, hogy a kis öreg ott lent alig bír magával, ha Bella melletted van. Mért nem tepered le, és teszed a magadévá itt és most?*/ - intéztem hozzá, az első kérdésemet. 
Mire egy rosszalló pillantást vetett felém. Mire a vigyor az ajkaimon még szélesebb lett.

-Na, és Bella hol ismerkedtetek meg egymással Eddel?-kérdezte az én Roseim. 

Erre én is hegyeztem a fülem, mert nagyon is érdekelt, hogy milyen pozícióban és, hogyan találkoztak az én galambocskáim..

-Erre én is kíváncsi vagyok...-szólaltam meg vigyorogva.

-Azt gondoltuk Emmett.-nézett ismét Edy fiú rosszallóan. 

-Edy fiú..erről a rosszallóan nézni Emmett bátyóra szokásodat elvetethetnéd.-szóltam rá.

-Te pedig a hülyeségeidet vetethetnéd el.

/*Ajajjaj...úgy látszik valaki nem kapta meg azt, amit akart. Nincs igazam?*/ - kérdeztem. Amire egy morgás volt a válasz. Tehát igen, igazam van.

-Inkább kezdem az elején, ha ez megfelel nektek.-szólalt meg Bella is.

Mire én igenes bólogatásba kezdtem.

-Pontosan ma két hete, hogy találkoztunk. Épp a szobámba készültem amikor is véletlenül beleütköztem Edwardba...

-Vagy nem épp fordítva?-kérdeztem huncutul, úgy hogy tudják én másra gondoltam.

De igazán meglepett, hogy Bella egyből kapcsolt, hogy mire akartam kilyukadni mire, elmosolyodott és szólásra nyitotta a száját, amikor is Edy fiú közbeszólt.

-Em, mért nem hagyod elmesélje a történetet ha már ennyire kíváncsi voltál rá?-kérdezte,  mogorván.

-Ne, hagyd csak Edward.-kacsintott rá Bells az öcskösre. 

Ez a kacsintás nekem sántított, dehogy mennyire is jól éreztem én azt, hogy sántít ez a kacsintás hamarosan ki is derült.

-Na, szóval... akkor inkább úgy mondom, hogy Edward ütközött belém, ami később elég sokszor meg is történt. De ezt bízom a te fantáziádra Emmett, hogy hányszor.-vigyorgott rám kajánul a húgi.

Magamban próbáltam számolgatni, hogy azóta mióta ismerik egymást hányszor is ütköztek egymásba úgy... majd, rövid idő után leesett, hogy ez csak egy ostoba poén volt. Amint észrevették, hogy leesett a tantusz Rose baby-mel együtt nevettek. 

Rendben, csak nevessetek.. most jön majd az igazi Emmett.

-És, milyen az öcsi az ágyban húgi?-kérdeztem.

-Olyan, amilyen te sose leszel.-vigyorodott el.

Hm...játszadozunk, játszadozunk?! Hát akkor játszunk.

-Igen? Honnan veszed, hogy az öcskös nálam jobb az ágyban, ha még nem is próbáltad ki velem, hogy milyen?-húzogattam a szemöldökömet, kíváncsian.

-Hát...öm...hallottam egy és pár dolgot arról, hogy milyen vagy az ágyban.-felelte.

Meghökkenve kérdőn néztem az öcskösre, hogy ezt ő honnan vette?!

-Na, mi az?! Elvitte "Anakin" a nyelvedet?-kérdezte Bella.

Erre a megnevezésre Edwardék még jobban kinevettek. De én sem tudtam visszafogni a nevetésem, mert pár másodperc elteltével nevetve kaptam fel Bellát az öcskös mellől, és megpörgettem.

-Üdv a családban húgi. Úgy látom, veled jól kifogok majd jönni. Legalább te nem vagy ilyen punnyadt mint az öcsi.
...
Majd, még egy jó ideig végig hülyéskedtünk a húgicámmal, mikor egyszer csak felállt és kiment a konyhába innivalóért. Utána ment az én drága szexis feleségem is, így egyedül maradtam Edyvel kettesben.

Mire, egy dal fogalmazódott meg bennem:



- /*Én és a kisöcsém 
Randalírozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalírozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett  és az öcsipókja.

Ezt tették meg azt tették 
És különben is miért
Ők műsoroznak itt hol késik már a nulla hét

Mert mi vagyunk neked a gengszterek 
Akiktől óvod és félted a gyereket
Pedig ha egyenesben néznéd az életem
Akkor látnád hogy tulajdonképpen semmi sem
Az aminek előtte te gondoltad
És hosszú távú hitelt a pletykának adtál frigybe vágott szavammal szemben
De ne hidd hogy ezzel le rontod a kedvem
Mert nagy ívben teszek rá hogy mások mit szólnak ha egy csapat szöszi közt állok
A jelszavam az hogy megtehetem és meg is teszem
Na ezért járja a neten

Ezt tették meg azt tették 
És különben is mind
Ők műsoroznak itt hol késik már a nulla hét

Én és a kisöcsém 
Randalírozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalírozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett és az öcsipókja.

Betették a lábuk a rendezvényre meg is megfagyott minden műanyag vére 
Pedig az ilyen bulikat mi pozitívan adjuk
Csak fölisszuk az összes ingyen piájuk
És a híres hölgyek udvarolnak nekünk
Annak a tudatában hogy néha velünk
A mulatozás bizony botrányba fullad
És már jön is a cím hajnalban másnap

Ezt tették meg azt tették 
És különben is miért
Ők műsoroznak itt hol késik már a nulla hét
Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett és az öcsipókja.

Ezt tették meg azt tették 
És különben is miért
Ők műsoroznak itt hol késik már a nulla hét

Ha kérdésed van gyere fordulj hozzám 
És én nem vezetlek félre mint a kormány
A tálcám legálisan tömöm tele
De a nevemnek az utcán is van becsülete
Te meg kispestől a nyolcig mindenki tudja
Hogy Emmett még mindig a betondzsungelbe nyomja
És kicsi Emy vele van joban rosszban
Osztozunk a pénzen, a nőkön, a bajban
Mert együtt alapítottuk a La Maffiat 
És ami a familiát illeti tréfát nem ismerünk 
Ez a mi ügyünk
Ezenkívül semmi egy öltöny sem piknisz nekünk

Ezt tettük meg azt tettük 
És különben is miért
Mi műsorozunk itt hol késik már a nulla hét


Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Emmett volt itt és az öcsipókja

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett és az öcsipókja.

Ezt tették meg azt tették 
És különben is miért
Ők műsoroznak itt hol késik már a nulla hét


Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén 
Meg is jegyzik a csapatot
Dopeman volt itt és a haverok.

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett volt itt és az öcsipókja.

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Meg is jegyzik a csapatot 
Emmett volt itt és az öcsipókja

Én és a kisöcsém 
Randalirozunk kettecskén
Le is hozzák az újságok
Hogy Emmett volt itt és az öcsipókja. */ - ...


-Emmett te nem vagy normális, mondták már?-kérdezte Edy in már 2 000 000-szór.-És ezt te számolod is?

-Ja...mért ne?!-rántottam meg a vállam.

Majd egy kis idő elteltével, Bella álmosságra hivatkozva elköszönt tőlünk és a szobájába ment. Edward kamuilag kikísérte az ajtóig. Hegyezvén a fülemet, hogy halljak mindent hallgatózni kezdtem.

-Várj meg a szobádban, öt perc és nálad leszek.-hallottam az öcsihangját...

Aki már vissza is tért hozzánk.

-Az éjszakát Bellánál töltöm. Itt maradhattok, ha szeretnétek. De arra kérnélek benneteket, hogy ne tegyetek tönkre semmit. Rendben?-kérdezte.

-Olyannak ismersz te minket, hogy mindent tönkre teszünk?-kérdeztem értetlenül.

-Igen.

-Holnap várom, majd a szaftos részleteket az éjszakátokról, hacsak nem lépek majd át egy kis cukoré  vagy valami másért.-mondtam vigyorogva.

-Ha megmersz jelenni Bellánál, én letépem a fejed. Érthető?-kérdezte idegesen.

-Ne aggódj Edward, nem fog zavarni titeket. Ezt garantálhatom.-nézet rám az én feleségem rosszallóan.

Hm..ez hihetetlen, mindenki csak rosszallóan tud rám nézni?!

-Mért kell mindig a kisebbet bántani?-kérdeztem lefele görbülő szájjal.

-Én inkább már, itt sem vagyok. Sziasztok, és jó éjt.

-Nektek pedig jó szórakozást.-mondta Rose.

-Ja...és jó huncutkodást.

Ezután az öcskös elhagyta a szobát, és mivel csak is kettesben voltam az én feleségemmel...az egész éjszakát csak is szeretkezéssel töltöttük el. Legszívesebben addig addig szerelmeskednék vele, ameddig csak lehet és bírnánk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése