2013. március 10., vasárnap

Gentle Love - Gyengéd Szerelem

Prológus


Ma is mint minden hét, szombat estéjén hivatalos eseményre volt hivatalos a családom, velem együtt. Hogy miért is? Azért, mert édesapám a Phoenix város polgármestere, aki nem más mint Charlie Swan. 

Késő este a hazafelé vezető úton én vezettem. Már jócskán elhagytuk az éttermet ahol az ünnepséget rendezték, amikor is egy hirtelen fénycsóva vakította el a szememet, majd hangos sikolyok, csattanások vettek körül, s végül a mély sötétség.... 

Nem tudom mennyi ideje voltam a mély sötétség rabja, csak azt tudom hogy ki kell jutnom innen minél hamarabb.  Miközben a sötétségből kerestem a kiutat ismerős hangok csendültek fel valahonnan mellőlem. 

-Bella! Bella kicsim, hallasz? -ismertem fel Tempi hangját.

Amint éreztem, hogy a sötétségből  kiutat találtam, kiakartam nyitni a szememet, de csak sötétséget láttam, s hogy valami kötés szerűség van a szememen. A kezeimmel a szememhez kaptam, s mielőtt megszabadulhattam volna, a szememet takaró kötéstől, két meleg kéz fogott le.

-Bella édesem, ne tedd. -szólalt meg Tempi.

-De miért? S hol vagyok? - kérdeztem, s ekkor hirtelen, villám csapásként, rémlett fel bennem a vakító fény, csattanások, és sikolyok. -Hol vannak a szüleim, és Bridget? 

Kérdeztem félelemmel teli hangommal, de választ nem kaptam. 

-Mért nem válaszolsz a kérdéseimre Tempi? Mond jól vannak? Ugye nem esett bajok?!

Újabb kérdéseket tettem fel, de ismételten nem kaptam válaszokat. Majd ajtó nyitódást hallottam, s lépteket amik egyre közeledtek felém.

-Óh, Seeley. Én nem tudom megmondani neki. Nekem ez nem megy. 

-Bella, hallasz? -kérdezte Booth, aki Tempi nagynéném férje.

-Igen. De kérlek áruld el, hogy mi történt? S hogy miért van ez a kötés a szememen, és hogy hol vannak anyáék, és Bridget? -kértem, kissé hisztérikusan.

-Mire emlékszel? 

-Nos, arra még emlékszem hogy épp hazafele tartottunk az ünnepségről, és mivel anya és apa is fogyasztottak alkoholt, én vezettem, majd egy vakító fényt láttam és csak anyáék sikítását és csattanásokat hallottam. Ennyire emlékszem. -feleltem, miközben a történtekre próbáltam visszaemlékezni.

-Bella, sajnálom. De egyedül csak te élted túl a balesetet. Charlie, Renné és Bridg nem élte túl. Egyedül csak te. S a kötés a szemeden, pedig azért van, mert súlyos sérüléseket szenvedtél, s az erős ütéstől amit szereztél, nos lehetséges hogy elvesztetted a látásodat.De ez még nem biztos. -válaszolt az előbb feltett kérdéseimre Booth.

Amint sikerült értelmeznem a válaszait, s mikor azt mondtam, hogy ez nem igaz, de ő mégis ugyanazt állította amit az imént mondott. Teljesen egyedül éreztem magam. Nem, nem és nem! Nem történhetett meg ez. Istenem mond miért, kellett őket elvenned tőlem? Mit ártottak neked a szüleim, és a húgom? Nem hallhattak meg! 

-Nem! Nem! És nem! Hol vannak? Mondjátok meg! -kiáltottam mérgesen, majd próbáltam felkelni az ágyból, de Booth nem engedett. -Engedj! Meg kell keresnem őket. Nem hallhattak meg!

Booth szorosan az ölelő karjaiba zárt, s miközben az ölelésébe bújtam a könnyeim utat törtek magukból. Mi lesz most velem? Hogyan fogom tudni, tovább élni nélkülük az életemet? Most, ebben a pillanatban azt kívántam bár én is velük haltam volna, abban a balesetben.....

....egy évvel később....

....ma egy éve, hogy a szüleimet, húgomat és a látásomat is elvesztettem. 
Már számtalan szemészt felkeresett, Tempi és Booth egyaránt, de egyik se tudta visszaadni a látásomat. S én már feladtam a reményt, hogy valaha is látni fogok majd. De Tempiék nem adták fel a reményt... miután a szüleimtől és Bridgtől búcsút vettem, beszállva Booth kocsijába, indultunk Forksba elvileg az új életünk felé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése